NLP Trainer

Dünyanın en deneyimli  Trainer eğitmenlerinden  direk  eğitim ve anında geri bildirim alma ayrıcalığına sahip olacaksınız. Şimdiye kadar deneyimlediğiniz en derin NLP eğitimine katılacaksınız. NLP Trainer eğitimi süresince hayatınızın her hangi bir döneminde edindiğinizden daha fazla yetenek kazanacaksınız. Bu kişisel gelişiminiz için eğlenceli, heyecan dolu ve bir daha bulunmaz bir fırsat…

NLP Trainer eğitimi, katılımcıların iş yaşamları ve özel yaşamlarında kişisel gelişim için birlikte kullanmaları amacıyla pratiğe yönelik olarak ve
 
Türkiye’deki iş yaşamının gerçek koşulları göz önüne alınarak düzenlenmektedir.
 
# Mükemmel, hızlı, kalıcı ve bilinçaltına yönelik akıl almaz  eğitimlerin  sırlarını öğrenin!!!
 
# Kaliteli, Profesyonel ve Uluslararası bir eğitim!!!

NLP Trainer Eğitiminin Amacı

NLP profesyoneli adayımıza  çok güçlü araçlarla fark yaratarak dilediği maddi ve manevi tatmini yaşatmaktır.NLP  Trainer diploma eğitimine katılan kişiler  NLP  konusunda sertifikalı( NLP Diploma, NLP Practitioner, NLP Master Practitioner) eğitimleri verebilmektedirler.


NLP Trainer Eğitiminin  Kapsamı

NLP  eğitimi verebilme yetkinliğine sahip olmak isteyen kişilere bu kavramlarla ilgili başlangıçtan eğitmenlik seviyesine kadar tam destekli  eğitim sunan DİPLOMA PROGRAMI’dır.

NLP Trainer Eğitiminin Deneyim Süreci


Trainer Diploma Programının tamamlanması için minimum 210 saatlik eğitim ve deneyim süresinin belgeli tamamlanması gerekmektedir.

NLP Trainer Eğitimine Katılanların Yetkinlikleri


 NLP destekli danışmanlıklar verebilirler.
 NLP ile ilgili sertifika programları açabilirler.
 Bireysel ve kurumsal NLP ilgili eğitimler verebilirler.
 
Nlp Trainer Eğitiminin İçeriği

Trainer Training  Programına katılarak NLP İle ilgili son gelişmeleri hızlı bir şekilde yakalama şansınız var. Aşağıda NLP Trainer Training  Programına katılacak kişilerin öğrenecekleri bazı konu başlıkları.

•    Motivasyon, karar verme ve iletişim becerilerinin geliştirilmesi.

•    Fikirlerin açıkça ve gerektiğinde ortaya konması.
 
•    Dinleyicileri bilinçdışı düzeyde etkilemenin sırları.
 
•    Takım iletişimi ve takım ruhunun yükselmesi.
 
•    Bilinçaltı öğrenmeyi ve öğretmeyi kolaylaştırmak.
 
•    Anlamayı hızlandırmanın etkili yöntemleri.
 
•    Kavram, ilke, yöntem, prosedür modellemesi.
 
•    Bir bütün olarak öğrenen organizasyonların geliştirilmesi.
 
•    Duruma göre stratejileri kullanmak.
 
•    Duruma göre ağırlığını koyma.
 
•    Mantık seviyelerinin ötesi.
 
•    Sibernetik epistemoloji.
 
•    Bilinçaltı satış, ikna ve prezentasyon teknikleri.
 
•    Hiyerarşi seviyelerini ve mantik çeşitlerini izlemek.
 
•    Öğrenen kişileri modelleme.
 
•    NLP teknikleri ile uygulamalar.
 
•    Eğitmen kimliğini oluşturma ve geliştirme.
 
•    Öğrencileri değerlendirme, test etme, geri bildirimde bulunma ve tekrar test etme.
 
•    Coaching
 
•    4 öğrenme stili ve eğitim planlaması (4MAT sistemi).
 
•    Bilinçaltı iletişim teknikleri.
 
•    Sahnede çapa atma teknikleri.
 
•    Lojistik (ve lojistikle çalışmak)
 
•    Oturma düzenlemesi.

•    Çevre düzenlemesi

•    Araç, gereç

•    Çevresel etkileri

•    Dökümanlar
 
•    Hızlandırılmış öğrenme.
 
•    Üretken öğrenme.
 
•    Chunking, sıralama ve davranışların şekillenmesi.
 
•    Yetişkin ögrenme teorisi ve hafiza dinamikleri
 
•    Öğrenmenin 4 seviyesi.
 
•    7 üretken öğrenme TOTE modeli.
 
•    Öğrenme meta programları.
 
•    İleri dil kalıpları ve metaforlar.
 
•    Başarılı yöneticilerin/satıcıların modellenerek davranışlarının diger meslektaşlarına aktarılması.
 
•    Sahne becerileri.
 
•    Öğretme stili geliştirme.
 
•    Eğitimde egzersizleri kullanma stratejileri.
 
•    Eğitimde yönlendirme stratejileri.
 
•    Eğitimi özetleyerek sonlandırma teknikleri.
 
•    Öğrenmenin önündeki engelleri kaldırmak.
 
•    Ses, ritim ve vücut dilinin ustaca kullanımı.
 
•    Eğitmenlerin notlarını gerektiğinde kullanma yada kullanmama yöntemleri.
 
•    En yüksek kapasitede modelleme stratejileri
 
•    Grup kalibrasyon yöntemleri.
 
•    Grup trans uygulama becerileri.
 
•    Eğitimde müzik, renk ve oyunların kullanımı.
 
•    Öğrencilerin geçmişten gelen öğrenim engellerini  kaldırmak.
 
•    İki eğitmenin birlikte eğitim verme teknikleri.